Imorgon....

Jaha imorgon gäller det, kontraströntgen, nu börjar nervositeten komma TÄNK om något är fel på äggldedarna!!!
Jag har ju som jag skrivit tidigare hållt  mig fullbokad och haft fullt upp för att slippa oroa mig och fundera och det har faktiskt gått riktigt bra, fram till ikväll när jag insåg att shit imorgon är det den 11 April och imorgon är det dax för kontraströntgen, helt plötsligt känns allt så verkligt det som tidigare bara var något jag skulle göra senare är inte senare längre det är nu imorgon!
Och sedan är det bara gynundersökningen för att kolla om jag har ägglossning kvar innan jag kan boka mitt första möte med storkkliniken, jag vet jag kan göra det innan allt är klart men jag vill vänta och se så det inte är något fel innan jag ger mig in i den karusellen, känns bara dumt att bygga upp förhoppningar ifall något skulle vara fel.
Så om allt nu ärsom det ska med allt så ska jag boka danmark i Juni så kan vi passa på att ta en liten minisemester också, gå på tivolit och museéum.
Känns ialla fall skönt att jag ska jobba först så jag inte har tid att fundera så mycket innan det är dax att sätta sig på bussen mot stan, älsklingen ska försöka smita tidigare från jobbet och möta upp mig på Sofiahemmet, så det är bara att hoppas på att han har möjlighet till det.
Nu måste jag verkligen försöka få lite sömn, klockan kommer ringa om 5,5 timmar usch vill inte jobba imorgon alls egentligen men det kommer kännas mycket bättre då jag kommer dit och har fullt upp inna jag ska iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0