Mens= kontraströntgen

Mensen kom igår så nu ska jag ringa till sofia hemmet och beställa tid för kontraströntgen.
Jag blir lite nervös tänk om det är stopp i mina ägg ledare, vad gör dom åt det isåfall?
Jag har för tillfället mycket funderingar på huruvida vi ska bo kvar i tvåan eller om vi ska försöka få tag på ett sött litet radhus eller om vi ska vänta tills att vi vet om det blir nån bebis eller inte, problemet med att flytta är egentligen att vi har bra hyra och bra läge på tvåan, men om/när bebisen kommer så vill jag ha möjligheten att ha en egen uteplats allt blir så mycket friare då, bebisen kan sova ute i friska luften, man kan ha vänner hemma på kvällarna och sitta ute och njuta, hunden kan vara lös på "gården" osv. en annan naktdel är dock hojen, som det är nu har vi världens bästa hojförvaring och visst vi kan säkert ha kvar den som vinterförvaring men då gäller det att vi får garage.
Sen vill jag köpa massor med nya möbler och renovera om lägenheten om vi ska bo kvar, om vi flyttar så vill jag ändå ha massor med nya saker, soffa, bestå´s hyllor o tvbänk från ikea, tapeter, gardiner, dukar, en ny säng, sänggavel, mattor osv.
Men min skatteåterbäring kommer dock inte räcka till allt detta och avbetalningar vill jag inte ha, det jag får tillbaka på skatten kommer jag att använda till resan till danmark och insemination, blir den något kvar efter det så ska de läggas undan till nödvändiga saker som bebisen kommer behöva.
Nej nu får jag sluta skriva och ringa till sofia hemmet så jag får en tid denna månad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0