Vår och stålande sol...

Men vad hjälper det när man mår dåligt, jag vet inte varför jag mår som jag gör men jag är lättretlig, gråtfärdig, less på allt och har så himla ont av magkatarren.
Allt jag vill är att krypa ner under täcket och sova sova och sova, men det går ju inte då jag hela iden tar på mig mer och mer extr jobb utöver mina fasta procent men jag kan inte bara gå hemma och vänta på att jag ska få mens så jag kan kolla om jag har ägglossning och äggblåsor.
Jag måste ha något att sysselsätta mig med och då är jobb detbästa jag kan komma på förutom hundträning och långa promenader med hunden.
Och inte kan jag se NCIS heller för comhem har gått och dött verkar det som, för det står bara söker efter signal på tv:n.
Nej fy vad jag känner mig gnällig, vi får hoppas att lite "norrland"luft hjälper mittbittra humör åker hem till dalarna över påsken och blir lite bortskämd och får pussa lite på min brorsdotter, ska även försöka träffa barndomsvännen oxå så jag hoppas hon är hemma och har tid över för mig, vilket ärväldigt liten chans för dom brukar ha fullt upp över storhelger, men hoppet är det sista som överger en....

Kommentarer
Postat av: Ola Eriksson

Hallå,



Har du fått ordning på din tv än? Om inte kan du kontakta oss genom det här formuläret så ska vi kika på problemet. http://www.comhem.se/comhem/kundservice/general/-/417386/417386/-/index.html



Hälsningar,

Ola Eriksson

Com Hem

2011-04-20 @ 16:53:22
URL: http://www.comhembloggen.se
Postat av: metior

Tack, men jodå tv kom igång senare på kvällen eller om det var dagen efter så nu fungerar allt som det ska igen :)

2011-05-06 @ 14:08:18
URL: http://storkenkommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0