Resan till danmark...

Våran resa till köpenhamn var mysig men jag hade konstant stresshuvudvärk men den gick över efter journalsamtalet med storkkliniken.
Vi passade på att turista ordentligt med besök både på Tivilot, christiania och kyrkan med utsikt över hela köpenhamn i klocktornet dock blev det aldrig av att vi var upp där men det hinner vi med nästa gång.
När jag var på journalsamtalet hade jag fortfarande inte bestämt mig ifall jag vill ha öppen eller anonym donator men svaret kom sedan i ett helt annat samanhang, då en vän till mig hade fått ett samtal från sitt barns pappa om att han ville träffa barnet vilket han inte visat intresse för under hela barnets uppväxt hur som så bad min vän mig och råd hur hon skulle göra och för mig var svaret självklart, låt barnet (som är gammal nog att bestämma själv) välja hur h*n vill göra, och svaret på donator val är ju precis lika enkelt. Vem är jag att bestämma över en annan människa?

Nu ska jag bara bestämma mig för när jag ska köra igång min egen resa mot föräldraskap....jag vill börja nu direkt helst nyss men samtidigt säger mitt förnuft att jag ska vänta tills jag fått nytt jobb, men det kan ju ta evigheter om jag har otur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0