Svar till Linda

Hej
Jag har varit på mitt första besök på Storkkliniken och gjort en insemination. Det blev tyvärr inget den gången men ska åka igen om 2 veckor. Hoppas på ett positivt resultat då.
Jag hade liksom du väldigt blandade känslor när jag skulle inseminera mig första gången.
Jag är lite nyfiken på varför du skaffar barn själv när du har en kille? Jag är nästan i samma situation som du.
//Linda


Hej Linda,
Hoppas du lyckas denna gång.
Anledningen till att jag skaffar barn på "egenhand" är så enkel som att min sambo varek vill ha barn eller föra sina dåliga gener vidare då han som barn hade canser i magen och fick lov att operera bort en njure och chansen till överlevnad var under 10 % och han är tvungen än idag att gå på årliga återkontroller för att kolla så den inte är tillbaka, samt att han har en lätt form av asberger, och han (och jag med för den delen) vill inte öka risken för "fel" hos barnet. / The dreamer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0