Imorgon ska jag ringa till mödravården här...

Imorgon ska jag ringa till mödravården här och kolla om jag kan komma in på dropp inen eller om jag måste boka tid för att ta blodProv för hiv, hepatit b och c samt klamydia, eller klamydia tar dom vid dropp in, sen måste jag kolla om jag är immun mot röda hund annars ska jag vaccinera mig mot det. I övrigt är det bara att hoppas läkaren jag ska till den 3 ger mig klartecken för att genomgå alla tester och ultraljud jag vill göra. Den 2 ska jag oxå till fö läkare för att göra en hälso undersökning så jag vet att jag är helt frisk fysiskt samt få hjälp att sluta röka för det har inte gått så bra och jag vill verkligen göra detta rätt, ska även be om att få en remiss vill en dietist så jag får lära mig äta rätt, och så fort denna ihållande förkylning gett med sig så ska jag börja träna 2-3 dagar i veckan. Tyvärr kommer inte killen kunna följa med till gynikologkliniken den 3je men istället följer en vän med mig som stöd och minne för jag gissar att jag inte kommer att komma ihåg så mycket av vad som sägs pga nervositet, jag ska dock gå och köpa ett anteckningsblock och försöka anteckna, ska även be min vän anteckna så jag inte glömmer något viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0