jag sitter och väntar på att ivf kliniken ...

jag sitter och väntar på att ivf kliniken på st.göran ska ringa upp för att få veta om jag kan göra undersökning utan att killen behöver genomgå utredning, (då han inte vill ha egna barn) om huruvida jag kan bli gravid eller inte. Nu har ju jag den turen att killen kommer att stötta mig och finnas vid min sida genomgå hela processen även om vi antagligen inte kommer att vara sambos. Men vetskapen om att han kommer finnas där är helt underbar är tacksam för att han förstår mig och min önskan för utan honom skulle beslutet vara väldigt tungt trots att både mina föräldrar och vänner finns vid min sida som stöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0