kom hem från jobbet igår allmänt sur över ...

kom hem från jobbet igår allmänt sur över den vita skiten som föll från skyn och bland posten innanför dörren ligger ett brev från sofia hemmet med min remiss till kontraströntgen där det står att jag ska ringa dem första dagen på nästa mens, hade inte riktigt räknat med att det skulle gå så pass fort. Men gissa om jag blev glad, så om ca 2 veckor ska jag ringa dit mail sen får jag tid 5 till 10 dagar senare. Annars så går det mesta i 720 just nu i mitt liv men i morgon packar vi bilen för en veckas semester i fjällen med några vänner. Så förhoppningsvis kommer jag inte hinna tänka eller bli nervös innan det är dax för röntgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0