mötet med läkaren på gynekolog kliniken i ...

mötet med läkaren på gynekolog kliniken i täby gick väldigt bra, hon frågade varför jag vill inseminera mig, vad jag ville göra och om tiden kändes rätt. Så jag berättade som det var att jag funderat över detta i över 1 och 1 halvt år och att jag ville göra en ultraljudsröntgen, en kontraströntgen och om jag har ägglossning. Och när jag gick därifrån hade jag en remiss till att ta de prover storkkliniken vill ha och om några månader kommer jag få en remiss skickad från sofiahemmet för röntgen. Sen ska jag tillbaka till täby och kolla ägglossning och äggblåsor samt ta prov på klamydia och gonorre tror jag det var, sen ska jag ta kontakt med storkkliniken så jag får komma ner på informations möte eller så ska jag boka biljett ner till i maj, vill egentligen gå på mötet så fort som möjligt men samtidigt känns det som att jag vill veta så allt står rätt till innan. Men det känns iaf skönt att första biten är klar så nu har resan mot föräldraskapet börjat, en spännande resa som både kommer bli rolig, jobbig, skrämmande, en bergochdalbana in i en ny epok av mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0